Wednesday 18 July 2012

Hari ke3 fasa-2 thats means dah 13 hari la ikut program en.ben nie................

Pagi nie aku bangun lewat sikit sbb smlm penat sgt kot....hihi sorry en . ben :)

sblm wt ape2 aku minum air kosong lu pastu aku sediakan sarapan dulu
nie sarapan aku kalo korang nk tgk ler, lebih kurang mcm scamble egg with toast bread >>>>> wah2 cam omputih lak minah sorang nie en...... opss terlupe lak dengan susu...hehehe

time lunch lak ayah aku bawak g makan kt luar ade kenduri lak.......sorry x sempat nk amik gambo dye lak

balik dari tue rehat la kejap lam bilik sambil membace buku kpp . a.ah bace la sgt last2 buku tu yg bace aku....hakhakhak

ptg tu kuar jejalan kt kulim lak,mak ajak g tempah baju al maklom la nk raye dh kan jgn jeles auwwww.....anak kesygn cm nie ar,,,,hahaha anak pak hassan tol la popuan nie

on the way nk balik umah tu dorg beli la kuih kt makcik tepi jalan tu sempat la pekena 3 ketul dengan air kelapa fuhhh best oooooo......

wah-wah jejalan sakan lak hari nie....

menu untuk makan mlm lak ape ye...hmmm jap 2

pantang sebut mak dh masak.... ikan goreng ngan sayur masak lemak aku amik ikan dengan sayur je x amik kuah sayur tu sbb ade letak santan.....kalori sume tue......



nie la saje makan mlm aku......ok pew

sorry ye pagi n ptg x sempat nk wt senaman tp aku wt mlm jgn isau la.......
slalu aku wt sit up

senaman lain yang aku suke wt senaman dumbell dengan skipping
tidak dilupakan air kosong untuk selang setiap jam harus diminum!!!

No comments:

Post a Comment